Hos Alex

2008-04-01 @ 18:45:24
blomma1

Sitter hemma hos min favvo Alex, vi har kollat på top model och plaretat vårt framtida projektarbete. Tänker inte säga vad vi ska göra, eftersom vi vill hålla det hemligt ;) Men det kommer bli sjukt snyggt och bra i alla fall. Vi är as nöjda ;) Längtar redan till nästa vecka när vi ska börja fixa lite smått ;) Snart ska jag ta tåget hem, ska äta hemmagjorda hamburgare (som egentligen inte alls är hemmagjorda utan köpte på Maxi) sedan ska jag sätta mig och fortsätta på min artikel. har skivigt klart i stort sätt, ska bara finjustera den lite grann. Ikväll kommer för övrig en väldigt bra film på ettan eller om det var tvåan. Down With Love, en av mina favoritfilmer. Får se om jag ska titta på den, känner egentligen inte för det. Men alla som inte har sett den borde göra det ;)
Men nu måste jag gå till tåget :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0