Fredag

2008-05-30 @ 10:29:25
Hejsa, hejsan. Provet igår gick bra, det var skit lätt. Att inte alla prov kan vara så lätta, hade ju inte vart fel ;) Idag är jag ledig eftersom treorna tar studenten ;) Vaknade för ungefär en halvtimme sen och har inte gjort så mycket sedan dess. Ska gå hem till mormor snart, ska köpa med lite fika också ;) Morotskaka, för det har hon aldrig smakat på och det är ju världens godaste bakverk :) Ska åka iväg och träna sedan också men det blir inte förrens vid tre tiden eftersom gymmet inte öppnar förrens då. Men nu ska jag duscha, klä på mig och gå till mormor :) Förresten så är det ju sjukt varmt idag, hoppas det håller i sig!

Kommentarer
Postat av: Johanna E

Naaw, vad mysigt att gå till mormor! Jag vill med ha morotskaka!

2008-05-30 @ 11:47:13
URL: http://aspecialfreak.blogg.se
Postat av: Lina

morotskaka är gott :D måste ses snart pusspuss

2008-05-31 @ 12:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0