Dagens, Girlicious och Skor

2008-05-21 @ 20:48:49
dagens

Dagens:

Klänning - Alex gamla, köpt på MQ
Strumpbyxor - Fått av mormor

Har vart dålig uppdatering väldigt länge känner jag. Men nu ska jag skärpa mig ;) Har städat idag, dammsugit, diskat och bäddat rent. Och nu har jag duschat med, älssskar att sova i en nybäddad säng när man duschat :) Ska kolla på pussycat dolls 2 snart, töntigt att det heter så på svenska när det egentligen heter Girlicious på engelska. Fick för övrigt hem mina skor från ellos idag. Skickade ju efter en storlek mindre men de passar fortfarande inte. Eller de passar bara att de tror att man har jätte tår och mina är hur små som helst. Så jag får skicka tillbaka dom med och börja leta efter nya :( Hoppas jag hittar ett par jätte snygga och billiga ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0