sunny day

2008-03-08 @ 14:56:48
hejsan

Blev visst en sen uppdatering. Kom hem klockan 12 igår och vat jätte trött så jag gick och la mig med en gång. Vaknade halv tolv i morse och då åkte jag och mamma och solade :) Gick sedan hem till mormor men nu är jag hemma och hinner uppdatera :)

Var i stan med Alex igår (Lisa kom senare) hade knappt några pengar med mig så jag kunde inte shoppa så mycket. Köpte ett mörk lila nagellack på Kicks, och sen gjorde jag väldens fynd. Köpte ett par solglasögon på MQ för 25 kr som tidigare kostat 249 kr :O Ibland blir jag stolt över mig själv ;)

Idag ska jag bara ta det lugnt, ska kolla så ska det låta klockan 16.50 och andra chansen ikväll. Luuk ska sjunga en kärlekssång till björn, värsta gulligt :)  Vad ska ni göra?

Bion igår var förresten über bra, jag och Lisa grät. Men Alex har nog tappat bort sina känslor för hon grät ingenting, så om någon har hittat dom så säg till! Skickade förövrigt sms till Alex innan, förvånande har hon inte på sin mobil. Ville ju prata med henne, och jag orkar inte ringa. Men får väl göra det i alla fall ;)


ciao

Kommentarer
Postat av: alexpalex

haha, jag har visst känslor, men mina ögon var lite torra bara, kan väl itne jag hjälpa :P hahaa, men filmen va fettrba (Y) (jag säger fettbra) ahahah,

2008-03-08 @ 18:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0