Aj :(

2008-03-05 @ 18:56:43
Heeeeeeej :)

Kom hem för en stund sedan, har vart hos tandläkaren och på gymmet. Duktig jag är, tränade i en och en halv timme och solade sedan :) Men jag hade glömt mina strumpor så jag fick vara barfota i mina skor. Och på något knasigt sett måste jag ha vrickat foten eller något för nu gör det jätte ont :( Kan inte gå rakt på foten, får gå på tå eller på sidan :( När jag var liten och vrickade/stukade foten tycke jag alltid att det kändes bättre att sätta bandage på foten så det har jag gjort nu med :) Så nu är jag lite gladare, fast bara lite. Därför vill jag ha en massa kommentarer nu :)

foten

foten :) (är lite gladare nu)

Kommentarer
Postat av: alexpalex

hahaa, stackars dig, och imorogn har vi ju bowling :) :( men det går säkert över

2008-03-05 @ 19:00:28
Postat av: Johanna

du suger på att bandagera måste jag säga! har du fortfarande lika ont i morgon ska farbror johanna visa upp sina bandageringskonster ;)

2008-03-05 @ 23:00:48
URL: http://catinheat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0