Söndag

2008-06-01 @ 23:12:44
Fan vad underbart väder det har vart hela dagen :) Vaknade runt elva idag och då gick jag och mamma till mormor och solade i 2 timmar. Vet inte om jag fick så mycket färg, men jag har ju redan grundfärgen till Grekland på grund av allt solarium solande. Höll i alla fall på att av värme de tillfället då det inte blåste. Kom på att jag nog kommer dö i Grekland för där kommer det ju vara mega varmt!

Efter solningen åkte vi och köpte blommor och eftersom vi ändå var åt det hållet åkte vi till pappas grav och planterade lite :) Sedan stor handlade vi och åt och lite så och nu är klockab elva igen ;) Har övat på engelskan också, ska spela upp lite teater i morgon, usch vad jag hatar teater. Men det går väl hyfsat bra för hoppningsvis. Jag har verkligen nada inlevelse.

Idag är det förresten 1 Juni och därför är sommaren invigd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0