Yesterday

2008-07-16 @ 09:55:31
Det gick inte att blogga igår eftersom internetet strejkade. Gårdags kvällen spenderades i alla fall mest framför tv:n. Kolladr först på Big Shorts, som jag för övrigt tycker är en sjukt bra serie. Någon som tittar på den?



Sedan kollade jag på So you think you can dance och jag började störtlipa när det var en med downs syndrom som skulle dansa, har vara bara så himla söt. Jag blev typ stolt över honom och han var ur gullig. Sen upptäckte jag att de sjöng beatles låtar på American Idol men då var det nästan slut :(

Idag ska jag och Alex städa fast innan ska jag och mormor till vinden och kolla lite. Hade inte vart helt fel att hitta ett par snygga stövlar ;) Men så brukar det ju inte bli, hittar mest väskor och smycken när jag är där. Hoppas inte de har semester stängt bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0