Natt tankar

2008-01-17 @ 00:11:03
Ska alldeles strax gå och lägga mig, måste ta bort sminket och borsta tänderna först. Är det bara jag som tycker det är sjukt jobbigt att behöva göra det varje kväll. Om man kanske ligger och tittar på en film måste man hela tiden tänka på att inte somna utan att ta bort sminket för då kan ögonfransarna gå av. Jobbigt värre, eller somna utan att ha borstat tänderna och vakna upp med världens äckligaste andedräkt, inte heller speciellt trevligt. 

Hahaha, blev ett litet konstigt inlägg men så blir det ibland. 
Godnatt :) (sitter godnatt ihop?)



Kommentarer
Postat av: alex

haha, nää ja brukar också tänka på det + att ja har mina liser också, men ja brukar alltid göra d i någon reklampaus, (älska pauser liksom) innan ja börjar bli allt för trött.

2008-01-17 @ 18:14:16
Postat av: alex

btw, bloggen är jättefin nu tycker jag, kortet är superduper gulligt

2008-01-17 @ 18:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0