God morgon

2008-01-22 @ 08:31:40
Kunde verkligen inte somna igår, låg vaken till klockan halv fyra ungefär så när det var dax att gå upp 6.30 vägrade min kropp. Så nu sitter jag här lite mer utvilad och ska snart gå till tåget. Missade bara italienskan och just nu håller vi ändå bara på att repetera inför kommande prov. Kände faktiskt inte för att gå till skolan och sedan åka vidare till stan när jag bara hade sovit 3 timmar. Bättre att komma lite försent och vara utvilad än att komma i tid och knappt kunna hålla ögonen öppna. Men nu måste jag gå och sminka mig, fixa håret och borsta tänderna. 


kommentarer tack ;)

Kommentarer
Postat av: Michael

Oj va man inte saknar att gå upp till skolan :D

2008-01-22 @ 08:42:25
URL: http://www.metrobloggen.se/tidningsbud
Postat av: alex

jävla lögnare!

2008-01-23 @ 09:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0