American Dreamz

2008-01-21 @ 17:32:35
Jobbade hela helgen så nu är ju super trött och har jätte ont i hela kroppen, speciellt i högra höften. Tjänade ungefär 2000 men var skyldig mamma och Alex lite pengar. Samt betalade min telefon räkning och så, det blev i alla fall ungefär 600 kr kvar. Har nu 1600 kr sparat till utomlandsresa. Längtar tills dess. Ska jobba på fredag, och för de pengarna ska jag köpa en digitalkamera. Dom hade en bra för bara 699 kr på maxi, hoppas de har kvar den. 

När jag gick hem från tåget i lördags passade jag på att köpa aftonbladet och filmen American Dreamz för endast 69 kr, har sett den innan och tycker den var okej, så då tänkte jag att för 59 kr kan man ju lika gärna köpa den. Ska i alla fall kolla på om en liten stund, hade ju inte suttit fel med lite japanmix också men vet faktiskt inte om jag orkar mig bort till maxi. Får väl se.

film2

Stör mig på att jag skrivit billig är bra, självklart ska det stå billigt är bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0