Fler besökare :)

2008-02-20 @ 22:19:56
Mina besökare bara stiger och stiger för varje dag, än så länge idag har jag haft 55! Woho, inte precis kenza, blondinbella och Stina-Lee siffror,  men det går uppåt i alla fall, och det tycker jag är väldigt kul :) Men mindre kul att nästan ingen kommenterar, är ju inte så jätte jobbigt att bara skriva en liten rad. Så gör mig glad och kommentera lite ;)

Har fortfarande jätte jätte jätte ont i huvudet. Antagligen eftersom jag suttit framför antingen en dator eller en tv idag, även i skolan. Och så är jag så lat att jag inte orkar gå och hämta mina glasisar :) Får bli bättre på det, vill ju inte gå runt och ha ont i huvudet hela dagarna. När det finns så mycket annat trevlig man kan göra ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag kan gästblogga så vinner vi båda lite läsare xd

2008-02-21 @ 08:46:26
URL: http://catinheat.blogspot.com
Postat av: alexpalex

jag är ändå bäst på att kommentera :)

2008-02-21 @ 08:53:01
Postat av: Johanna

Jag besökar nästan varjE dag! :d

2008-02-21 @ 09:04:31
URL: http://kanduvissla.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0