Skenbart

2008-09-05 @ 21:08:07
Upptäckte precis att Skenbart visas på ettan nu, shit vad rolig den är. Om ni inte har sett den så gör det, eller kolla på den igen om ni har sett den med för den delen :) Nu blev denna kvällen helt plötsligt mycket roligare. Tycker inte alls att dte är jobbigt att den är i svartvitt heller.

Mamma sa förresten en gullig sak precis, att det är kul att kolla på tv med mig (vi kollade på sing-a-long) för att min skratt är så gott och smittar av sig. Hon är så söt :) <3




Kommentarer
Postat av: mia

FILMEN ÄR ÄRKEBRA! jag vill kolla på den hela tiden! jag skrattade typ hela filmen, älska robert gustafssons roll. Rollen är faktiskt lite av min idol!

2008-09-06 @ 22:28:22
URL: http://myillwill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0