Fredag :)

2008-09-05 @ 19:50:37
Tror aldrig jag har vart så glad för att det är helg, har verkligen varit seg denna veckan. Har fortfarande inte kommit in i hela grejen med att gå upp tidigt och sedan gå i skolan till halv fem fyra dagar i veckan. Men det kommer väl så småningom ;)
Idag började dagen med massage tjugo över åtta, först är det rätt seg men man piggnar till hyffsat fort. Vi masserade rygg, axel, nacke och vader. Vaderna var så jävla skönt, helt underbart :) Men jag längtar jätte mycket till vi ska börja med ansikts massagen, det är fett skönt.

Sitter för tillfället och kollar på miami ink på discovery, i like ;) Har bara softat framför tv:n sen jag kom hem från skolan. Har vart sjukt trött idag. Det känns som jag bara blir tröttare och tröttare efter varje skoldag som går, knasigt ;)
Men nu ska jag fortsätta kolla på miami ink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0