Skolan

2008-05-05 @ 14:45:26
blomma2
Sitter i skolan och har webdesign, som sagt ett av världens tråkigaste ämnen. Tackar vet jag i trean när jag ska läsa körkortsteori och massage. Fast nu är det ju bara två veckor kvar med webdesignen och det är jag tacksam för ;) Måste göra klart min flash-film som dampar lite. Jag är bara uppe i 11 sekunder och den ska vara 30 så jag får skynda på lite. Ska in till stan med Alex sedan för hon ska lämna tillbaka en tröja hon köpte härromdagen. Förresten så är det bara 6 veckor kvar tll Grekland ( eller vart vi nu åker) på onsdag :D Så jag och Alex ska sola varje fredag tills dess, det blir 6 gånger. Är ju bra att ha lite grundfärg ;) Men nu måste jag verkligen börja, hej så länge!

<3

Kommentarer
Postat av: olivia

fin blogg!
hur gör man "egen-design" (eller vad det heter) och inte dom som redan finns där?
snälla hjälp mej,jag e lite efter :P

2008-05-05 @ 16:01:31
URL: http://AbsolutOlivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0