Hos Mormor

2008-05-06 @ 17:25:24
dagens8

Dagens:

Tröja - Ny från Pepper
Shorts - H&M
Strumpbyxor - Vero Moda

Sitter hemms hos mormor nu på hennes balkong, gud jag vill med ha en balkong. I alla fall någon stans ute man kan sitta. Har ju ingenting i lägenheten. Lite tråkigt, men sånt är livet. Ska gå hem hyffsat snart för jag måste börja plugga lite matte. Fan vad jag hatar matte, det är verkligen mitt hat ämne. Fattar alltid när läraren går igenom men nada när jag ska räkna det själv. Bajs på matte

Stekte två ägg och lite korv innan och la på mackan, det var för gott. Synd bara att jag gjorde allt mycket onuttigare med en massa ketchup på. Men det är ju sååå gott :)

maat

men nu ska jag kolla bloggkoll och lyssna på lite musik. Håller tummarna för att solen ska titta fram igen ;)
<3

Kommentarer
Postat av: alexpalex

men ägget ska ju inte vara lösigt, bläääääää

2008-05-08 @ 17:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0