Tid? Hamburgare och fritidskort

2008-03-13 @ 16:28:11


Sitter här och funderar över hur klockan har kunnat bli så himla mycket. Jag var hemma halv två och plötsligt är klockan tjugo över fyra. tiden bara flyger iväg

Ska snart äta mat, jag bestämde att vi skulle äta hamburgare idag :) Mums på det, klockan sju ska vi gå hem till mormor och kolla på Dr Phil (låter as mobbat,  men det är faktiskt bra) Och sen ska jag bara slappa, måste dock lägga mig relativt tidigt idag eftersom jag ska ta 9.33 tåget in till Göteborg i morgon. Jag, Alex och Lisa (kanske Sofia med) ska in till stan och köpa presenter till Mia och Diana som ska ha 18-års fest i morgon kväll :) Det ska bli sjukt kul, längtar ;) Och en massa pussar till Matilda som är världens bästa och lånar ut sitt fritidskort till mig :D Har nästan frågat alla i klassen och alla jag känner idag om du har något extra fritids/månadskort men ingen har haft. så matilda är min räddare i nöden. Om jag inte hade fått tag på ett kort hade fått betala 137,5 kr annars. Bara för att åka från Göteborg till Alingsås, det är helt sjukt ju. Hata västtrafik!

hej så länge <3

Kommentarer
Postat av: alexpalex

fan va bra att det löste sig, (Y) det ska bli sjukt kul imorgon :)

2008-03-13 @ 18:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0