Söndag

2008-03-09 @ 15:37:27
Tittade på Sweeney Todd igår med bror min. Den var riktigt bra, blev förvånad över att Johnny Depp kunde sjunga så bra. Han som spelar Borat var med också, måste vara tråkigt att ha spelat en sån roll som Borat för alla kommer ju alltid se honom som Borat vilket film han än är med i. Samma som alla i vänner till exempel.

Idag är det som vanligt slapp söndag framför tv:n, om drygt en timme kommer Greys Anatomy och sedan klockan 19.00 kommer Top Model och ikväll är det Nip/Tuck som gäller ;) För övrigt kommer The Perfect Man klockan nio idag, den är ganska bra för alla som har tänkt att titta på den

Usch, vi ska skriva ett tal på engelskan som ska vara i 3 minuter, och jag har ingen aning om vad jag ska skriva om. Man får skriva om vad man vill, funderar på att skriva om Beatles men det känns lite tråkigt. Annars skriver jag nog om att man ska införa skoluniform. Får se vad som känns bäst ;)

Kommentarer
Postat av: Diana

det är EXAKT de ämnena jag ahr funderat på! :O

2008-03-09 @ 17:13:52
URL: http://whatdianadid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0