Slutkörd

2008-03-11 @ 18:38:47


Shit, jag tror aldrig jag tränat så hårt jag gjorde idag. Brukar vanligtvis förbränna runt 520 kcal när jag går en timme på gåbandet och idag förbrände jag 576 :) Ibland blir jag stolt över mig själv. Solade självklart idag också. Varje gång jag ligger i solariumet tänker jag "detta måste vara den skönaste gången jag solat". Om det inte var farligt att sola skulle jag göra det varje dag, skulle fan köpa ett solarium då ;)

Håller på att hungra ihjäl, så det är bra att mamma snart är klar med maten. Ska äta sjukt gå mat, bacon och paprika curry gryta och pasta :) Mums på det! Har börjat med att dricka 2 stora glas vatten före maten nu, så är man inte lika hungrig och äter ite lika mycket (Y)

Är för övrig jätte jätte jätte trött så jag vet inte hur jag ska orka kolla på gossip girl och sedan två avsnitt av The Starter Wife, men det märker vi väl.

<3


Kommentarer
Postat av: mia

fin design :)

2008-03-11 @ 19:18:25
URL: http://myillwill.blogspot.com
Postat av: alexpalex

bra du är (Y)

2008-03-12 @ 08:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0