Skolan

2008-03-12 @ 08:40:07


Har ingen aning om hur jag ska börja med mitt reportage. Hatar att börja det är så jävla svårt, kan ingen skriva min första meningar? Det hade vart till stor hjälp. Får väl börja med att skriva ner allting på datorn, fast egentligen är det lite jobbigt. Men vi har ju redaktionsdag ända fram till klockan 12.20 idag så jag borde ju komma igång.

Idag när jag kommer hem ska jag träna och sedan sätta mig och börja på mitt engelska tal, hade egentligen behövt börja med min hemsida också men jag har inte tid. Och så orkar jag verkligen inte, usch webdesign är den tråkigaste kursen jag någonsin läst. Till och med självförsvar hade vart bättre ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0