Remains Of The Day

2008-03-10 @ 23:53:47
Känns skönt att kunna vara uppe länge idag och sova ut i morgon. Har ju ingen speciell tid jag ska gå till mormor och göra intervjun med henne utan kan gå när jag känner för det. Vet inte riktigt hur jag ska ta korten på henne, men det problemet återkommer i morgon ;) Ska ta och träna länge länge i morgon. Känner att det behövs med tanke på att jag varken tränade lördags eller söndags. Får väl se om jag ska sola också, det är ju inte bra att sola alldeles för mycket men det är ju så fruktansvärt skönt :)

Har förresten kommit på vad jag ska prata om på min engelska redovisning. The one and only Beatles :) Måste börja skirva på det i morgon, ska vara klart nästa måndag och jag har inte börjat. Och i helgen kommer jag inte ha något tid alls till det, så jag får väl skriva ihop det i morgon och på onsdag/torsdag. Tycker faktiskt inte till min stora förvåning att det är så jobbigt att redovisa inför klassen. Egentligen är det ganska töntigt att man bli nervös, eftersom man kan sitta ner på sin plats och prata inför hela klassen hur lugnt som helst. Men så fort man ställer sig framme vid tavlan och allas ögon borrar in en börjar ens knän skaka och rösten harkla sig. Underligt om ni frågar mig

Vi får väl se hur mycket bloggande det blir i morgon har ju som sagt ganska mycket att göra:
  • Intervjua mormor
  • Träna, minst 2 timmar
  • Skriva engelska tal
  • Börja på min hemsida i webdesignen som ska vara klar nästa torsdag och jag har inte ens börjat
  • Skriva brev till Lisa och Alexandra
Ja, kommer säkert sluta med att jag gör 2 av sakerna som står där ;) Kommer ju garanterat sova till minst elva, och sedan ska jag palla mig upp ur sängen och bege mig till mormor. Kommer minst sagt bli stressigt, men sånt ät livet ;) Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på medium (som faktiskt enligt mig är lite läskigt)

godnatt <3



Såg precis att jag redan har sett meduim avsnittet som går nu så nu vet jag inte riktigt vad jag ska kolla på. Fanns inte så mycket annat roligt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken snygg blogg du har! :)

2008-03-11 @ 00:14:37
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se
Postat av: Johanna

Hemsidan skulle varit klar FÖRRA måndagen!!!!!!!!!!

2008-03-11 @ 08:36:52
URL: http://catinheat.blogspot.com
Postat av: alexpalex

hahahah :) jag lovar att du kommer göra typ hälften av alla dom sakerna :P

2008-03-11 @ 09:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0