Inspiration, Lisa 18 och Rethosta

2008-03-20 @ 19:06:46


Läste precis en kommantar från karlsson där hon undrade vad som har hänt med mitt bloggande. Ska jag vara ärlig så vet jag inte, har inte haft varken lust eller inspiration till att skiva något eller lägga upp några bilder och sånt. Får väl försöka hitta inspirationen igen ;) Vem vet den kanske ligger gömd under min säng? Eller i mitt kylskåp?

Idag fyller förresten världens bästa lisa 18 år :) Massa grattis till henne, hon fick inte paket idag utan ska få från mig och Alex på lördag. Då ska vi fira och skojigt :)

Min röst har typ kraschat, har världens rethosta men har som tur inte ont i halsen :) Tycker det är kul att vara hes, men blir typ aldirg det. Så nu är jag faktiskt lite halv glad, förutom hostan då ;)

Men nu ropar mamma för fjärde gången att det är mat, så hej så länge <3

Kommentarer
Postat av: mia

jah saknar med dina 12 uppdateringar på dag hurrö!

2008-03-21 @ 10:42:29
URL: http://myillwill.blogspot.com
Postat av: alexpalex

jag saknar också ditt bloggande :) leta lite i frysen också om du inte hittar den, jag har på känn att det är där den gömmer sig. puss på dig (L)L()L(L)LL)L(L(L)

2008-03-21 @ 11:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0