Godmorgon

2008-03-28 @ 09:09:51


Klockan ringde för 40 minuter sedan och nu sitter jag här.  Ska åka in till stan med Alex och Lisa, ska ta halv elva tåget. Har inga pengar att göra av med, men det blir väl kul ändå ;) vill shoppa. Men måste spara pengar till Grekland och så vill jag verkligen köpa en iPod touch, så jag måste spara ganska mycket pengar. Usch, jag är sämst på att spara pengar. Ska snart gå och duscha i alla fall, och fixa i ordning mig lite sen. Kan inte vara i stan super länge idag eftersom jag måste börja på min hemsida ;) Att jag alltid ska skjuta upp allt. Har inte börjat läsa svenska boken heller, öppnade den och gud vad tråkig den verkar. Kan man inte få läsa lite roliga böcker, eller spnna som är skrivet på dagens svenska. Kommer verkligen inte fatta någonting när vi sedan ska ha prov på den. Men nu måste jag börja göra mig i ordning.

<3

Kommentarer
Postat av: Anton

Jag känner mig också sjukt sugen på en Touch. Men jag köpte nyss den nya nanon så det får vänta ett tag.. Kanske rent av väntar på iPhone :)

Ha en bra fredag ;)

2008-03-28 @ 09:17:12
Postat av: alexpalex

haha, men boken är inte så svår om man har kommit in i den. haha, så typiskt dig o skjuta upp allt :P jag får lära dig att spara, älskar dig barro (L)

2008-03-28 @ 15:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0