Glad dag

2008-03-18 @ 16:18:04


Kom precis hem från skolan, har vart över duktig idag. Jag skrev klart hela mitt reportage och skrev klart mitt engelska tal :) jag kan faktiskt vara duktig om jag bara vill. Viktoria min lärare hade knappt stryckigt inder några fel i reportage texten heller, då blev jag väldigt glad :) I morgon ska jag bara layouta reportaget sen är det klart, weeei

Är ännu gladare över att snön håller på att snälta bort :) De enda gångerna det ska vara snö ute är på jul och nyår, annars kan det kvitta. Jag håller med Mia, bojkotta snön. Nej, men nu ska jag gå och fin slipa lite på mitt engelska tal :)

hej så länge <3

Kommentarer
Postat av: alexpalex

va duktigt du är (Y)

2008-03-18 @ 17:43:05
Postat av: mia

LÄTT! Snö är typ ovärdaste ever.. speciellt i MARS!

2008-03-19 @ 16:00:23
URL: http://myillwill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0