Födelsedagsfirande

2008-03-22 @ 23:20:57


Lisa och Alex gick precis, det blev en mysig hemmakväll. Först fick Lisa hyra 2 filmer och då blev det 1408 och Sugersugen. 1408 var inte lika bra som jag hade väntat mig men den var okej. Inte speciellt läskig enligt mig, men om man fråga Alex får man ett annat svar ;) Sugersugen var as ball, haha. Sjukt kul, skulle kunna se den många gånger om. Innan vi satte på filmerna hade jag fixat en skattjakt för Lisa, efter ett tag hittade hon sina presenter som var: tre trosor, en tröja, bodybutter och ett armband. När det var dax för filmerna dukade vi fram med marängsvicsh (har ingen aning om hur det stavas) och muffins. Vi var rejält tjocka helt enkelt. Det var i alla fall en väldigt mysig dag :)

Nu ska jag skicka över dagens outfit bilder till dator så snart kommer dom upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0