Filmtittande

2008-03-24 @ 17:00:17


Hade tänkt att uppdatera ganska flitigt idag, men så kommer det nog inte att bli. Eftersom bloggen har fått sig en knäpp och det går knappt att publicera inlägg.

Har hyrt två filmer idag som jag och mamma ska kolla på. Hairspray och License to wed, så jag och mamma ska ha en riktig mysdag framför tv:n. Kollade på Ratatouille innan. Den var jätte rolig och söt, älskar aminerade filmer :) Har blivigt en massa film tittande nu i helgen, Igår kollade jag och mamma på Michael Clayton med George Clooney. Och till min besvikelse var den så dålig att jag somnade. Inte ens att George var hur snygg som helst kunde hålla mig vaken. Vaknade några timmar senare av att min hals dampade sig. Låg och hostade i säkert en timme innan jag äntligen kunde somna. Vet att jag har sagt det inann, men jag förstår verkligen inte varför man hostar en massa på kvällen men aldrig under dagen. Men nu ska jag återgå till tv:n och Super Size Me.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0