Amy Diamond, Italienska, Sjukhus

2008-03-09 @ 17:53:16
Sitter och lyssnar på en massa Amy Diamond låtar ;) Hon är ju grym, skulle också vilja ha en förälder som pratar engelska. Fatta vilket försårång hon har i skolan för det. Skulle inte sitta fel att ha en släkting som pratar spanska eller italienska eller något liknande heller ;)

På tal om språk så fick vi våra italienska böcker i fredags. Folke (italienksa läraren) har gjort en egen bok för han tyckte att alla som redan fanns var så kassa. Från när vi började tills nu har vi bara haft den i pappers form (häfte) Vilket har vart oerhört jobbigt när man ska ta hem och plugga. Ja i alla fall så fick vi böckerna i fredags, Folke är så söt. Han har gjort alla illustrationer i den (ska ta kort någon dag) Och så får man köpe den för 250 kr om man vill och det ska jag lätt göra. Värt att ha den om man ska åka till Italien liksom, och så kan man kolla i den lite då och då så att man inte glömmer något.

Klockan 19.20 ska jag och mamma åka till sjukhuset för mammas hand var vart helt avdomnadhela dagen. Som att den har somnat men aldrig vill vakna :P Så vi ska åka och kolla vad som är felet, och eftersom jag är lite hypokondrisk (jag erkänner) är jag lite rädd att det ska vara något allvarligt. Mamma sa att det kan vara att en nerv i handleden har blivit för kort så att man kanske måste operera :O Nu blir jag lite rädd, lilla mamma <3

Skriver sen om hur det gick, ska äta mat nu. Tacogratäng, finns det något godare? ;)

Kommentarer
Postat av: alexpalex

men hjälp! hoppas det inte är något allvarligt, fan va gott, typ det godaste

2008-03-09 @ 18:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0