Passet är avklarat

2008-06-02 @ 19:04:23
NU är passet fixat, är tyvärr 400 kr fattigare efter det polis besöket :( Blev inte nöjd med reslutatet men det blev inte överdrivet fult. Eller min namnsteckning blev det, måste jag ha så jobbigt namn att skriva? Kortet blev hyffsat, eller man ser ju skit tråkig ut när man inte får le, och så blev mitt hår bajs för han gubben sa åt mig att ta bort luggen :( Tröstar mig med att det kunde vart så mycket värre. Ska hämta ut det på måndag, så det blir bra :) Snart ska jag och bror min (blir väl mest jag som faktiskt gör något) ställa oss vis spisen och laga mat. Dolmio och pasta ska det bli :) Mums!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll! :)

2008-06-02 @ 19:11:02
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0