Snart läggdax

2008-01-28 @ 23:05:38
Har verkligen inte gjort någonting vettigt idag. Åkte ju till skolan med tolv tåget, gjorde provet (var inte speciellt svårt alls) Hade en oerhört ovärd webdesign lektion. Åkte sedan in till allum och hämtade min mobil, köpte en dricka och aftonbladet på willys. Jag tycker att man känner sig så himla vuxen när man köper tidningen. Köpte den i och för sig mest för att jag fick sofis mode på köpet ;) Haha

Nu börjar scrubs :) Lätt en av de bästa serierna som finns, skrattar ungefär hela tiden. Kan se alla avsnitt femhundra gånger om ;) Mitt favorit avsnitt är när det är en tysk på sjukhuset och så drömmer sig J.D bort (som vanligt) I alla fall så dansar han och tysken till 99 Luftballongs (vet inte om det stavas så) Och så kommer det ner röda ballongen från taket. Hahaha, så jävla roligt är det. 

Men nu ska jag hämta en kiwi och sätta mig och njuta av scrubs.
Ciao

P.s lutar mot sovmorgon i morgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0