Shopping

2008-01-29 @ 20:58:44
Var i stan med min favorit alex idag :) Vi (läs jag) shoppade, och åt goda baguetter på paprika. 
Köpte 2 tröjor på bik bok för 100 kr ;) De blev inte bra när jag försökte ta kort på dem. 

shopping
Köpte en ögonbrynspenna och ett täckstift på HM och as snygga skor för 198 kr :O Det var 70% rea så innan kostade dem 659 kr ;) Jag är nog bäst på att shoppa på reor :) På torsdag ska jag även köpa en vårjacka för 99 kr, som jag har spanat in i höstas. 

Nu har jag kollat på Gossip Girl, älska det. Boken är ju hur bra som helst så varför skulle inte serien vara det. Men det är lite fult för när jag läser böckerna gillar jag Blair bäst men nu när serien börjat gillar jag nog Serena mer ;) Haha, lite knasigt egentligen. 

Men nu ska jag kolla på I huvudet På Gynning, älskar det också. Men i och för sig älskar jag ju alla tv-program ;) 
Ciao

Kommentarer
Postat av: Diana

Fina skor!

2008-01-30 @ 00:36:08
Postat av: alex

jaja, du är bra på att shoppa, men jag är bra på att spara så det går jämt ut :P haha, ja måste också köpa en jacka :)

2008-01-30 @ 09:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0