Plugghäst?

2008-01-28 @ 10:33:05
Känner mig duktig som gick upp klockan åtta i morse för att plugga :) Men känner mig mindre duktigt eftersom jag struntar i de första lektionerna för att just plugga som jag har haft några veckor på mig att göra. Men skit samma missar bara klassrådet (hur viktigt är det egentligen?), engelskan (översätter bara tidningsartiklar) och idrotten (där det säkert kommer bli en het diskussion om Karins weirda sätt att betygssätta folk, annars blir det badminton) Så jag känner att jag egentligen inte missar så himla mycket. 

Tror jag kan provet tillräckligt bra, ska plugga lite till för säkerthets skull, ska även plugga in det absolut sista på tåget sedan. Man behöver faktiskt en välförtjänad paus när man pluggat i ungefär 2 timmar ;) På fredag är det italienska prov med, si så där 500 glosor och 62 verb. Kul, hej IG ungefär. Och nästa vecka är det matte prov, men veckan efter det är det ju lov :) Hallelujah

Men nu får jag väl gå och göra mig i ordning och äta frukost. 
Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0