Hatar rubriker

2008-01-26 @ 02:02:54
Kom hem från bion för en timme sedan ungefär, är verkligen hur trött som helst och ska snart sova.
Filmen var i alla fall hel mysig och bra, grät ingenting vilken förvånade mig. Brukar i vanliga fall stor tjuta till lite halv sorgliga filmer. Men denna var inte så jätte sorglig. Men bra var den i alla fall :) Rekommenderas ;)

I morgon måste jag plugga precis hela dagen, usch och fy vad jobbigt. Hatar verkligen prov, har mycket hellre en massa läxor än prov. Tycker verkligen att det är sjukt jobbigt att plugga till prov, längtar verkligen tills jag gått ur gymnasiet. Hade inte haft något emot att få ett bra jobb direkt efter heller. Kul att behöva plugga i kanske två tre år till. Kunde ju i och för sig vart längre men ändå.

Jobbade ju idag, tjänade runt 500 kr. Vilken jag är nöjd med eftersom jag bara jobbade 3 timmar och var faktiskt ganska slapp. Ska jobba på söndag igen, hoppas att det blir lite mer då så jag kan betala av min gamla mobil (1300kr). Skulle behöva köpa ett par regnstövlar också, för just nu blir mina fötter pissevåta när det regnar. Men vi får väl se när jag tar mig tid till att köpa ett par snygga. Nej, men nu måste jag sova för ögonlocken håller på att trilla ner hela tiden.

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0