Dagens planer

2008-01-07 @ 12:26:26
Blir så arg att mina textstilar bara fungerar på min dator, kanske för att dem inte finns inlagda i dator från början utan för att jag har laddat ner dem? Irriterande att jag måste hitta tre nya snygga stilar nu i alla fall. 

planer

Ska träffa mormor om 40 minuter för att gå en mysig vinterpromenad. Känns mer som en höstpromenad på grund av vädret. Usch, bara en massa slask och regn. Det kan väl i alla fall vara lite snö på marken. Bara så att det är lite vitt i alla fall. Nu ser det för tråkigt ut. 

Ska iväg och träna sen också. Var årtal sedan sist, måste skärpa mig nu, sluta vara så jävla slapp. man mår ju så himla mycket bättre efter att man har vart på gymmet  och slitit ;)

Laga någon slags middag till familjen sedan. Det blir väl något lätt som korv och potatismos. Haha

Lämna tillbaka min nyårsklänning sedan också. Har ju blivit en massa fläckar på den som inte gick bort i tvätten. Egentligen så bryr jag mig inte så mycket om att jag måste lämna tillbaka den för jag kommer ju ändå aldrig använda den igen. 

Sedan klockan 19.45 ska jag fixa mina naglar, ska laga de två som gått sönder. Tycker man borde få det gratis, eftersom den ena bara ramlade av. Men nej då 70 kr per nagel kostar det. Får väl förhoppningsvis 200 kr tillbaka från klänningen som jag kan använda. Annars är jag pank, som vanligt ;)

Men nu måste jag verkligen börja göra mig i ordning.
Ciao

Kommentarer
Postat av: alex

du är så himla bra

2008-01-14 @ 20:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0