Webdesign

2008-02-04 @ 16:20:28
Sitter i skolan och har haft webdesign, något jag djupt ångrar att jag valde som iv-val. Det är grym tråkigt, det finns faktiskt ingenting kul med kursen. Det ända skulle vara att johanna också går webdesign. Vilken kurs som helst skulle nästan vara roligare. Jaja, gjort är gjort och kommer aldrig mer igen ;)

Funderar skarpt på att göra en hemsida om The Sounds som arbete i webdesignen. Har faktiskt börjat skissa på uppbyggnaden (stolt och förvånad). Vi har bara ungefär 10 lektioner på oss att göra den, så nu gäller det att gå på varenda lektion ;) Kan ju inte fixa något hemme heller eftersom jag tänkt göra den i dreamweaver och det har varken jag eller marcus på våra datorer ;) Kan i och för sig fixa det som jag tänkt fixa i ps hemma ;)

thesounds
plan


Ska snart traska iväg till tåget och åka hem, ska plugga matte idag. Fy fan vad jag hatar matte. Är verkligen mitt hat ämne, det ämne som jag svårast i med. Så bajs på matte, varför inte bara lära sig addition, subtraktion, gånger, delat med och procent? Fatta hur mycket lättare allt hade varit ;)

Ciao

Kommentarer
Postat av: alex

det kommer nog bli snyggt :)

2008-02-04 @ 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0