Snyggaste?

2008-02-13 @ 00:38:07
snyggisar
George Clooney och Kate Beckinsale är enligt mig de snyggaste kändisarna ;) Finns bara ett ord att säga om Clooney och det är VRÅLHET! Jag är faktiskt lite smått förälskad i honom, vet att man inte kan vara kär i någon man inte har träffat men jag är inte kär utan förälskad ;) Skulle inte tacka nej till honom, även om han är 29 år äldre än mig. Michael Douglas är 25 år äldre än Catherine Zeta Jones, så det så ;)

I alla fall Kate Beckinsale är enligt mig sjukt snygg för sina 35 år ;) Har nog aldrig sett henne ful, eller jo kanske i hennes film Emma, men då är det ju meningen att hon ska se ful ut. Hon är i alla fall jätte söt och är därför den snyggate kändisen

Kommentarer
Postat av: zalina

ja inte är det fel på clooney inte! men bruce willis är snyggare :D

2008-02-13 @ 00:51:01
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se
Postat av: alexpalex

haha, vadå lite smått förälskad?

2008-02-13 @ 12:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0