Melodifestivalen, sovfobi och sorbe

2008-02-09 @ 23:22:32
Melodifestiveln blev ju ett rent fiasko, den enda som var något att ha var ju Amy Diamond och hon är inte mer än 15 år. Hoppas det blir bättre artister i de andra deltävlingarna, men som sagt så vet vi ju alla att Carola och Andreas Johnsson kommer vinna. Det enda bra i hela festivalen var ju Björn Gustavsson, fan vad bäst han är :)

Usch sitter alldeles ensam hemma. Mamma jobbar och Marcus är hos en kompis. Kan verkligen inte sova när det inte är någon annan hemma, blir så himla rätt. Så därför har jag alltid på tv:n i bakgrunden. Hoppas inte Marcus kommer hem allt för sent, för mamma kommer inte förens vid halv tre och jag kommer inte våga lägga mig innan någon av dom kommer. Om jag inte skulle jobba i morgon skulle det ju vart lugnt men nu måste jag ju gå upp klockan 7, lagom kul om jag somnar vid 3.

Måste fixa min blogg någon dag också, eftersom min blogg på något konstigt sett har försvunnit :( Var ju inte onödigt. Men nu ska jag ta fram min hallonsorbe glass och sätta mig framför tv:n

Godnatt

Kommentarer
Postat av: alex

älska björn :)

2008-02-11 @ 20:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0