Lina fina <3

2008-02-12 @ 23:24:04
Hej

Har vart dåligt med bloggandet på ett litet tag, eller har kanske inte vart dåligt men lite tråkiga och korta inlägg. Har intre haft tid helt enkelt. Konstigt att jag inte har något tid nu när jag har lov och när jag inte har lov skriver jag en massa inlägg ;)

Har vart med Lina idag, det var mys. Var jätte och då menar jag jätte länge sedan vi gjorde någonting tillsammans. Först möttes vi upp i stan och gick till pizza hut och åt deras buffé, blev faktiskt lite besviken på den om jag ska vara ärligt. Lydias är så mycket bättre ;) Låter som världens tjockis, haha. Sedan gick vi runt lite i nordstan och kollade och bestämde oss sedan för att åka hem till Lina och spela guitar hero, men då var tv:n upptagen så vi gick ut en sväng. Vi gick hur långt som helst (enligt mig) Från järntorget till kungsportsplatsen, är kanske inte så jätte långt men det kändes ganska långt. Vi gick säkert någon omväg också ;) Sedan efter en liten tripp på stan gick vi hem till Lina och spelade guitar hero, som jag absolut suger på. Men Lina var grym! Sedan skulle vi ta tåget hem till kära Alingsås och tog spårvagnen från Järntorget, vagnen blev självklar försenad så vi missade vårt tåg och fick ta nästa ;) Sen gick vi till Willys och köpte gott, gick hem igen och kollade på I huvudet på Gynning ;) En väldigt bra dag med andra ord :) 

Imorgon ska jag bara slappa, eller ska träna och sola med ;) Och på torsdag ska jag hem till Lina och hälsa på, och sedan blir det ju helg. Detta lovet kommer gå hur fort som helst, precis som alla andra lov alltid gör. Får väl börja längta till påsklovet nu ;) 

godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

aa det var jättemys:) jag blev också besviken på pizza hut det fanns ju inte så många olika pizzor! vi får ta lydias nån annan dag istället!

2008-02-13 @ 11:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0