Kriget mot kalorierna

2008-02-18 @ 21:52:26
träning

Duktig jag kan vara ibland ;) Gick bara på gåbandet i en halvtimme idag för jag skulle sola med. Så jävla värt att gå på gåbandet i en haltimme och förbränna 249 kalorier istället för att sitta framför tv:n och käka chips och lägga på sig ca 500 kalorier. Fett värt ;)

Jag, Alex och Lisa ska nog börja träna på ett gym i Lerum, eller vi ska ta halvårskort. Det blir lite roligare att träna ihop med någon annan och så kan vi gå på pass och sånt :) Ska bli mycket trevligt tycker jag.

Solade innan också, det är nog den skönaste känslan i världen, och en av de godaste lukterna ;) Vilka lukter gillar ni? ;)

Kommentarer
Postat av: alexpalex

FETT VÄRT :P hahahaha, jag gillar när det doftar ananasssssssssssssssssssssss. :)

2008-02-19 @ 14:38:03
Postat av: Johanna

Japp, jag kanske är på! :D

2008-02-19 @ 15:15:30
Postat av: Lajsa

hahaha ja bara för att vi ska bli snygga ;)

2008-02-19 @ 15:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0