Hos Lisa

2008-02-02 @ 19:22:30
Sitter hemma hos Lisa, har precis färgat håret. Skulle nog haft i färgen lite länge för just nu är utväxten lite ljusare än resten av håret. Men det spelar ju inte jätte stor roll, bättre nu än innan i alla fall.

Sitter och lyssnar på pink, var as länge sedan jag lyssnade på henne. Tycker hon är as grym, är sjukt ledsen att jag inte gick och såg henne när hon var i Sverige. Men hon kommer väl igen ;) Jag är i alla fall grymt sugen på att gå på konstert, ska gå in på ticnet och kolla om det kommer några roliga artister hit :) Good Charlotte kommer igen, men bara till Stockholm och de har ju inte släppt någon ny skiva sen de var här sist. Så det känns lite meningslöst att åka till Stockholm och se dom. Om dom hade kommit till Göteborg hade jag nog sett dom igen.

Men nu ska jag och Lisa snart åka in till Göteborg och gå på bio, Juno ska vi ju se ;) Hoppas den är bra.
Ciao

Kommentarer
Postat av: alex

ha det så trevligt på bion sötisar

2008-02-02 @ 20:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0