Hos Lina

2008-02-14 @ 18:44:22
Sitter hemma hos Lina här på Öckerö och hjälper henne lite med ett skolarbete. Min uppgift är att fixa framsida och innehållsförtecking, har fixat innehållsförteckingen men vet inte riktigt hur jag ska göra med framsidan. Så då får man ta en liten paus och blogga lite :) Kom hit vid ett idag, fick upp klockan halv tio. Vilket enligt mig är tidigt, eftersom jag sovit till ett ungefär de andra dagarna. 

Vi har väl inte gjort så himla mycket idag, mest tagit det lugnt och slappat. Vilket har varit skönt, har lekt lite med hundarna och lagat mat. 

voff voff1
                                                                                   (tagna med mobilen)

Sötis hundarna, men jobbiga namn som jag alltid lyckas glömma ;) Haha, Camelia och Annabell tror ja de heter :) Söta som fan i alla fall, jag vill med ha en liten gosig hund :)

Men nu ska jag försöka komma på hur jag ska fixa Linas framsida ;)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Liina

mirabella heter hon ju:P

2008-02-15 @ 11:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0