Hemma igen

2008-02-15 @ 23:28:35
Har i och för sig vart hemma sedan halv fem ;) Åkte från Lina 11,38 för att möta upp Lisa i stan och även sofia till min förvåning :) (en bra förvåning) Vi gick runt lite på stan och Lisa bytte sin väst på HM och köpte en skjorta till FN-rollspelet. Jag behöver med köpa kläder till FN-rollspelet, men känns så himla onödigt att köpa en skjorta att ha i 3 dagar som jag sedan aldrig kommer använda igen. Men jag får väl offra mig lite, vem vet någon gång i framtiden kommer jag kanske behöva en skjorta :) Vi gick i alla fall till Kosmos och fikade, gillar verkligen kosmos. Det är så himla mysigt där och inte alls så dyrt som tillexempel condeco. Ville ha isté med dom hade självklart inte persika så det blev en hallon smoothie som var sjukt god ;) 

Var hemma hos mormor innan och åt middag, klyftpotatis, fläskfilée och sås blev det :) Väldigt mumsigt, kollade sedan på Let´s Dance, heja Tina och Tobias. De har vart mina favoriter från första början, men erkänn sjukt att Cicci och Richard åkte ut? Karl-Petter och Jeanette var ju faktiskt sämst, men så går det ju när man inte röstar på sina favoriter :) 

Och de som skickar sms till mig och inte får något svar, jag har inte betalt min räkning så jag kan inte svara ;)

godnatt <3

Kommentarer
Postat av: alexpalex

haha, men jag gör ändå världens godaste smoothie, jag lovar, du får smaka på den någon gång, helt cpigt att dom åkte ut ja, dom va ju lätt bland dom bästa. aja, ska bli mys ivkäll.

2008-02-16 @ 12:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0