Hamburgare, FN och geografi b

2008-02-18 @ 18:06:06
Sitter och väntar på att mamma ska bli klar med maten, idag blir det hemmagjorda hamburgare :) Vad ska ni äta?
Ska iväg och träna sedan också, får väl se om det blir så länge som jag hade tänkt mig. Måste ju plugga på lite om FN också eftersom det är förhör i morgon. Det är i och för sig jätte lätt, men känner även att jag nog ska kolla igenom det lite till. I morgon är det dax att välja IV-val, tycker att det inte fanns speciellt många bra kurser iår. Ska väla geografi b och körkortsteori tror jag i alla fall ;) Kommer säkert inte få körkortsteori eftersom nästan alla väljer det men man kan ju alltid hoppas ;)

Hittade förresten en bra hemsida som man laddar ner gratis ring/sms och alarm signaler ifrån, här har ni den :)

<3

Kommentarer
Postat av: alexpalex

jag åt asgod mat, men jag vet inte va det va. :P älska hamburgare

2008-02-18 @ 20:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0