Godnatt :)

2008-02-21 @ 23:21:39
Känner att mina godnatt inlägg inte har så varierade rubriker, men vad finns det egentligen mer att säga än godnatt i ett godnatt inlägg? Får väl se om jag lyckas somna, gillar inte att vara den enda som är vaken. Börjar tänka på en massa hemska saker och så, skönt att jag börjar klockan 12 i morgon. För om jag inte somnar förens vid två av trötthet gör det inte så mycket eftersom jag ändå får sova i åtta timmar ;)

Ska kolla lite scrubs och kanske CSI nu, så godnatt. hörs i morgon igen (som vanligt)


<3

Kommentarer
Postat av: alexpalex

godnatt, eller godmorgon, jag kunde inte sova mer, oroade mig för fnrollspelet så jag gick upp ;) jag tror allt att jag ska göra superduper god/nyttig frukost också, kan du gissa vad? :)

2008-02-22 @ 08:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0