Gillar inte rubriker

2008-02-19 @ 18:43:44
Dålig uppdatering p.g.a skolan och träning ;) Kom hem klockan 4 och åkte då raka vägen till gymmet där jag tränade i två timmar :) Sjukt jobbigt var det, men vill man vara fin får man lida pin ;)

Nu ska jag slappa hela kvällen, eller måste göra min engelska läxa med det går fort. I kväll kommer ju Gossip Girl och I huvudet på Gynning som jag för övrigt bara blir tråkigare och tråkigare för varje program. Medans Gossip Girl bara blir bättre och bättre ;) I kväll kommer Mina jag och Irene, den är för kul. Haha, när jag var lite trodde jag den hetter Mina, jag och Irene, som att Mina var ett namn. haha, jag var allt för korkad.

Åt för övrigt mumsig mat alldeles nyss, köttfärssås och potatismos. Passade på att göra det idag när mamma jobbar eftersom hon aldrig vill äta det för hon tycker det ät bebismat ;) Men det är god bebismat :) Idag var jag, Alex och Lisa väldigt duktiga. Treorna skriver tidningar om FN-rollspelet och hade idag release party och då bjöds det på en massa kakor, muffins, kladdkakor och tårtor. Men vi åt ingenting, inte ens en lite smula, för nu har vi ju börjat med våra nyttiga livsstilar :)

Kommentarer
Postat av: alexpalex

haha, (Y) vi va duktiga :P synd att itne äpplernba va goda bara, ;P

2008-02-19 @ 19:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0