FN-rollspelet

2008-02-20 @ 08:58:27

Skulle skriva lite igår men nej, då fungerar ju självklart inte. Så därför var det lite tyst framåt kvällen ;)
Skulle lägga upp lite bilder och sånt men får väl vänta tills jag kommen hem, för nu är jag ju i skolan. Har redaktionstid och ska börja skriva lite tal till FN-rollspelet. Som för övrig börjar om en vecka :O Fan vad jag inte längtar, längtar som fan tills om 2 veckor när detta är slut. Idag ska vi sitta kvar i skolan och jobba med våra tal och lite sånt, så får väl se när jag ska träna ;) Har ingen läxa tills i morgon så jag borde väl kunna klämma in träningen någon gång under dagen :)

hej så länge <3


Kommentarer
Postat av: JOhanna

HATA FN ROLLSPELET!

2008-02-20 @ 11:36:09
URL: http://kanduvissla.bloggspace.se
Postat av: Lajsa

vi är duktiga :) idag har vi gjort massa bra :)

2008-02-20 @ 12:26:32
Postat av: alexpalex

hej hopp i gummin

2008-02-20 @ 16:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0