...

2008-02-22 @ 13:17:28

Denna skoldagen kommer bli så jävla ovärd. Först skulle vi ha matte i en timme, men då skulle vi visst jobba med FN-rollspelet. Känns onödigt att jobba med det i en timme eftersom man inte hinner så speciellt mycket på en timme. Sedan var det dax för italienska, kommer dit och då ska det vara omprov på provet. Vilket jag inte visste så då sa Folke (läraren) att jag inte behövde vara där. Så nu sitter jag här med en långrast och ingenting att göra. Har sedan matte (mitt hatämne), det är så jävla tråkig och ovärt. Vem bryr sig om transversalsatsen? Jag kan nästan lova att jag aldrig kommer behöva använda den.

I kväll ska jag och en massa andra söta människor hem till Gisela och sjunga singstar, spela guitarhero och förhoppningsvis kolla på let's dance ;)


<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

det ska bli kul :)

2008-02-22 @ 16:14:21
Postat av: Johanna

Denna dagen har jag och Alex varit bra, vi har hunnit med ganska mkt. Det ska bli as mysigt ikväll ja! :D

p.s alex skrev kommentaren innan XD

2008-02-22 @ 16:52:46
URL: http://kanduvissla.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0