:)

2008-02-07 @ 19:33:01
Var ju och såg brott och straff idag på backa teater, något av det segaste jag gjort. Tyckte teatern var bra, men det var sjukt segt att sitta där i fyra timmar på obekväma bänkar. Fick jätte ont i rumpan och benen. Benen och fötterna somnade dessutom hela tiden, vilket jag hatar. Gör så jävla ont, så jag gick sitta och vicka på fötterna hela tiden. Hoppas inte vi behöver gå på någon mer tråkig och seg teater nu på ett tag. 

Har suttit och skrivit ner allt viktigt inför FN förhöret i morgon, blev 6 sidor (handskrivet). Har tagit en lite paus nu, ska plugga mer sedan och sedan ska jag plugga i morgon innan skolan. Kommer väl gå bra förhoppningsvis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0