Dagens

2008-02-20 @ 18:14:54
outfit

Dagen outfit:

Tröja - Ellos
Jeans - Cubus
Tofflor - Åhléns
Smycken - Cocco.se
smycken

Haha, shit vilken dålig bild. Måste verkligen köpa mig en digitalkamera, för ibland är inte min mobil så bra som jag påstår ;) Kom hem från skolan för en halvtimme sedan. Satt kvar ganska länge i skolan och gjorde inte speciellt mycket. Gjorde Alex och Johanna sällskap ;) Men ska alldeles strax gå med mamma till Peter och äta mat där ;) De ska äta räkmackor och jag ägg mackor ;) Mamma visste inte att jag inte gillar räkor :( Har aldrig frivilligt ätit en räka (utom första gången jag smakade) Och hon bara: Vaa?, äter du inte räkor? Bra koll hon har, söt mamma :)

Har naturkunskapsläxa till i morgon, vi får alltid så jäkla jobbiga läxor. Och mycket med för den delen, det kan väl gå en lektion utan att vi får någon sida från boken att läsa? Tydligen inte, knas Karin. Hennes favorit uttryck måste vara: är ni med mig? Jag, Alex och Lisa har börjat räkna hur många gånger hon säger det Lovar att vi kommer komma upp i hundra innan vi slutar.

Ska strax traska iväg till Peter och äta så ciao så länge :)

Kommentarer
Postat av: alexpalex

haha, bara för hon är roligast när hon alltid säger så :P

2008-02-21 @ 08:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0