Brist på ord

2008-02-05 @ 17:56:11
Har verkligen inget intressant att skiva. Har inte hänt någonting intressant idag, det mest intressanta var väl att fru ordförande kom och pratade om FN-rollspelet. Längtar absolut inte till vecka nio när det drar igång. Så jävla tråkigt, usch vill inte vara med. Tycker att det ska vara frivilligt, fast då hade väl inga vart med. 

Ska plugga lite matte snart, har prov i morgon. Siktar inte på mer än G, så jag behöver väl inte plugga så jätte mycket. Men lite förberedd måste man ju vara ;)

Idag kommer Gossip Girl och I huvudet på Gynning, det har vart min räddning idag när vi jobbat med FN-rollselet, ska sova efter Gynning idag, är jätte trött nu för tiden när jag ska gå upp på morgonen. 


ciao

Kommentarer
Postat av: alex

haha, fan vilken tråkig dag, fast lite kul när vi pratade om greeekland :)

2008-02-05 @ 19:44:15
Postat av: jag ;)

när du pratade om grekland menar du väl :P

2008-02-05 @ 19:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0