Återgår till det normala

2008-02-29 @ 22:52:23
Nu är FN-rollselet slut och allt verkar återgå till det normala. Det kommer alltså bli fler inlägg om dagen nu, har ju vart väldigt få inlägg de senaste tre dagarna. Men jag skyller allt på FN-rollspelet, men shit vad roligt det har vart. Hade gärna haft den en vecka istället för tre dagar. Man hinner ju inte så mycket på tre ynka dagar.

I alla fall så åkte jag och alex in till stan efter skola idag för jag skulle inskaffa mig ett par röda stövlar, men självklart fanns de inte i min storlek någonstans. Dålig stil tycker jag, nu måste jag vänta en vecka till innan jag får dem :( Om jag har bestämt mig för att köpa något och har skaffat pengar till det hatar jag att vänta. Men det finns ju inte så mycket att göra.

Ska jobba i morgon. Brukar börja nio men ska börja klockan halv elva i morgon. Känns väldigt skönt, behöver så mycket sömn jag kan få. Ska nog övernatta hos Lina på lördag, eller har sagt till henne att jag ska göra det. Men vet inte om jag orkar det om ag ska vara ärligt. Det finns verkligen ingenting skönare än att få sova i sin egen säng ;) Ska nu krypa ner i sängen, kolla lite på tv och sedan sova :)


godnatt <3

Kommentarer
Postat av: mia

jag är glad att du är tillbaka :D

2008-02-29 @ 23:07:41
URL: http://myillwill.blogspot.com
Postat av: alexpalex

hihi^^, håller med mia :) fan ta alla skoaffärer och två andra cp.

2008-03-01 @ 11:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0