Tråk söndag

2008-04-27 @ 13:07:02
blomma2
Det är så jävla typsikt, hade tänk åkt och tränat nu men så självklart har gymmet stängt på söndagar. De ändrar sina öppet tider hela tiden och det är sjukt störande. Får väl hitta på något annat givande idag då. Har tvättat en tvätt som jag ska hänga upp strax, får väl tvätta lite till då. Kan i och för sig göra min engleksa läxa som skulle vart klar förra måndagen, och plugga inför tisdagens radioprov. Varför kan det inte vara roligt att plugga? Mina sandaler från ellos kom förresten i torsdags och självklart var de för stora. Eller de var mer för långa, de tror tydligen att alla människor har  10 cm långa tår. Ursäkta mig för mina bebistår då. Hoppas verkligen att 38:or passar för de är sjukt snygga. Men nu piper tvättmaskinen så jag måste gå och hänga upp tvätten ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0